وبلاگ تحلیلی یوم الدین

تحلیل های سیاسی اجتماعی با مطالعات شخصی و پژوهشی(همراه با قلت عملایی)

وبلاگ تحلیلی یوم الدین

تحلیل های سیاسی اجتماعی با مطالعات شخصی و پژوهشی(همراه با قلت عملایی)

همیشه انتقاد و تخریب آسانتر از دفاع کردن است ،زیرا در دفاع نیازمند به اندیشیدن و تفکر هستیم .برخلاف انتقاد و یا تخریب که خیال و توهمات نقش اساسی در آن دارند .لذا عدد منتقدین افزون بر مدافعان است . ( مهدی فرش چی )
*
.** تمامی مطالب این وبلاگ تحلیل و تحقیق های خود نویسنده وبلاگ است و هیچ کپی برداری صورت نگرفته است - در حفظ حقوق نویسنده وبلاگ وجدان را در نظر داشته باش **
*
اینجا مطالبی برای اندیشیدن و فکر کردن هست.
.
درواقع این مطالب چکیده هزاران صفحه کتاب است که رو انها فکر و اندیشه شده و به تلخیص برای شما آماده شده.بخوان و باز تو روی انها اندیشه و فکر کن و بنشین پشت میز منتقدین برای جواب دادن.

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

امریکا فراماسون

کم و بیش ما از تاریخ ماسونها اطلاعاتی داریم. برخی از ما انها را توهم توطئه مینامند و برخی واقعیتی انکار ناپذیر ان را پیدا کردند. جالب این است ابتدا افراد شاید ماسونها و یهودیان را باور نکنند ولی افرادی در بین انها که بیشتر مطالعه میکنند به وجود چنین جریانی اعتراف میکنند و دلایلی هم دارند و به این باور نزدیکتر میشوند که یک جریان در حال تلاش برای حکومت به جهان است.

ابتدا گذر مختصری به بنی اسرائیل در دوران مدرنیته داریم و تاریخ انها را نگاه میکنیم.

در حدود قرن 14 دوران رنسانس در اروپا شروع میشود ( تاریخ بنی اسرائیل قبل از رنسانس در مقاله ای دیگر نوشته خواهد شد ) یهودیان که درون دربار بنی عباس نفوذ کرده بودند در کنار ایرانیان شیعه که به رهبری امامان شیعه تقیه کرده بودند و در کنار یهودیان وارد سیستم حکومتی بنی عباس شده بودند و نفوذ کرده بودند با هم به عنوان جبهه حق و باطل به جنگ بلند شده بودند. درواقع یک جنگ سیاسی اطلاعاتی امنیتی سری بین تشیع و یهودیت در نفوذ به بنی عباس شکل گرفته بود که با مروری بر تاریخ امام باقر تا امام رضا سیستم تقیه و سازمان مخفی شیعیان قابل برسی است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۰۱ ، ۱۵:۵۲
مهران جوانشیر مقدم - #رند