وبلاگ تحلیلی یوم الدین

تحلیل های سیاسی اجتماعی با مطالعات شخصی و پژوهشی(همراه با قلت عملایی)

وبلاگ تحلیلی یوم الدین

تحلیل های سیاسی اجتماعی با مطالعات شخصی و پژوهشی(همراه با قلت عملایی)

همیشه انتقاد و تخریب آسانتر از دفاع کردن است ،زیرا در دفاع نیازمند به اندیشیدن و تفکر هستیم .برخلاف انتقاد و یا تخریب که خیال و توهمات نقش اساسی در آن دارند .لذا عدد منتقدین افزون بر مدافعان است . ( مهدی فرش چی )
*
.** تمامی مطالب این وبلاگ تحلیل و تحقیق های خود نویسنده وبلاگ است و هیچ کپی برداری صورت نگرفته است - در حفظ حقوق نویسنده وبلاگ وجدان را در نظر داشته باش **
*
اینجا مطالبی برای اندیشیدن و فکر کردن هست.
.
درواقع این مطالب چکیده هزاران صفحه کتاب است که رو انها فکر و اندیشه شده و به تلخیص برای شما آماده شده.بخوان و باز تو روی انها اندیشه و فکر کن و بنشین پشت میز منتقدین برای جواب دادن.

کتاب صوتی " با اکراه مسلمان شدم "

يكشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۱۶ ق.ظ

📣کتاب صوتی : با اکراه مسلمان شدم !📣

 

کتاب صوتی زیر مجموعه صوتی 53 قسمتی است که در ان فردی با دیدگاهی "خدا نا باورانه " به مذهب و دین می نگریسته و از چشم یک " کافر " 7 سال به مسائل،دیدگاه ها،سوال ها و شبهه هایی که در دین و خدا باوری میتوانست خدا را زیر سوال ببرد فکر ، و ان ها را برسی کرده ... بعد با دیدگاهی "خدا باورانه" به مذهب و دین ، از چشم یک " خدا باور " به مسائل، دیدگاه ها،سوال ها و شبهه هایی که در دیدگاه " خدا نابورانه " بر ضد دین وجود داشت، به دنبال جواب میرود تا بتواند مقایسه ای درست بین " خدا " و " کفر " داشته باشد و به پاسخ برسد. فرد گوینده در این کتاب سوالات بسیاری برای زیر سوال بردن " خدا " داشته و چون از افرادی است که به فلسفه و منطق نیز علاقمند است کنجکاو است جواب سوالات خود را بیابد مخصوصا سوالاتی که در مورد دین "اسلام" که مدعی کاملترین دین نیز هست.سوالاتی مانند : ...

 

❗️ایرانیان در حمله اعراب به زور شمشیر مسلمان شدند

❗️زنان و مردان ایرانی به عنوان برده و کنیز در بازار های اعراب فروخته شدند

❗️شرکت کردن حضرت علی و پسرانش حسن و حسین در جنگ با ایرانیان

❗️حکومت های قبل از حمله اعراب در ایران

❗️زرتشت و دین مقدس او برای ایرانیان و مقابل اسلام

❗️اتش زدن کتاب خانه ها توسط اعراب 

❗️سلمان فارسی و خیانت های او

❗️جایگاه زن در ادیان مختلف از جمله " اسلام "

❗️قیام های بعد از جمله اعراب از طرف بابک خرم دین، ابو مسلم خراسانی و ...

❗️وضعیت علم و دانش در بعد از حمله به ایران 

❗️پرسش و پاسخ ها و سوالاتی در فلسفه و منطق

❗️برسی ادعای " تحریف نشدن قران " در طول این 1400 سال

❗️برسی ادعای " معجزه " بودن قران که تنها از یک کتاب انتظار داریم

❗️برسی ادعای ظهور و اخر الزمان ( وهم یا واقعیت ؟ )

و .... 

 

بسیاری موضوع دیگر 

 

🔵که در مجموعه کتاب های صوتی بعدی از این " راوی و گوینده ی مجهول " مورد برسی قرار میگیرد و در این کتاب صوتی که برای اولین مجموعه از سری مجموعه های خود منتشر نموده به برسی " حمله اعراب به ایران " پرداخته و به طور✅ کامل ✅در این کتاب صوتی این موضوع را با تمامی سوالات و شبهه هایی که در جنگ ایران و اعراب وجود دارد به دنبال پاسخ میرود و به جواب هایی میرسد.

 

🔵نویسنده این کتاب صوتی که خودش نیز راوی و گوینده ی این کتاب صوتی است تمامی سوالات و شک هایی که در مورد این موضوع دارد را با رجوع به " منابع تاریخی " معتبر مانند: ابن خلدون-زرینکوب-طبری-ویل دورانت-وُیس و دیگر کتاب های تاریخ از نویسندگان برجسته تاریخ ایران و اسلام از کشور های اسلامی،اروپایی و غربی دقیق مورد برسی قرار میدهد  تا "حقیقت" را به پیدا کند و ان را به اثبات برساند.

 

🔵تمامی برسی های تاریخی انجام شده در این کتاب صوتی🚫بدون سانسور🚫تاریخی بوده و همه چیز 🔆مو به مو 🔆و دقیق از روی متن تاریخی کتاب ها و رفرنس های تاریخی مورد برسی قرار میگیرد به همین دلیل هم نویسنده،راوی این کتاب صوتی خود را با نام❎ مستعار ❎محقق و تحلیلگر " #رند " معرفی کرده و هیچ نام واقعی از خود معرفی نکرده.

 

🔵این کتاب صوتی برای علاقمندان به مباحث دینی،فلسفی،اسلامی،ایرانی و مخصوصا کسانی که در مورد ورود اسلام به ایران شبهه دارند و در مورد خدا و خداپرستی شک و شبهه دارند مسائل و مشکلات و سوالات ان ها را به طور دقیق مرود برسی قرار میدهد و کمک میکند تا برای تمامی موارد به دنبال پاسخ بگردند که ببینند اصلا پاسخی پیدا میشود یا خیر !!

 

🔵این مجموعه صوتی با فرمت Mp3 در 53 فایل به صورت ⬅️کاملا "رایگان" ➡️همراه با فایل های متنی تاریخی PDF+ منابع مورد استفاده + چند فیلم و کلیپ در حجم 502 مگابایت به صورت در اختیار شما قرار گرفته که به همین پست متصل است و میتوانید در پایین این نوشته ها ان را دانلود کنید.

 


با کلیک روی " پخش " هر فصل وارد البوم ان فصل شده میتوانید تمام ان فصل را بشنوید یا دانلود کنید
 
 
فصل اول : ایران قبل از اسلام
 
فصل دوم : حمله اعراب به ایران
 
فصل سوم : دلایل اجتماعی مسلمان شدن ایرانیان
 
فصل چهارم : تعامل اعراب و ایرانیان - جمع بندی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی